Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szexuálpszichológia

szexről, szerelemről, párkapcsolatról

Bemutatkozás

2016. augusztus 21. 12:51 - Román Boglárka

Román Boglárka vagyok, okleveles pszichológus, szexuálpszichológiai szakpszichológus jelölt, pár és családterapeuta jelölt.

Egyéni tanácsadással és párokkal foglalkozom, párkapcsolati és szexuális jellegű problémákkal, valamint gyász és veszteségfeldolgozással. A tanácsadás során párválasztással, szakítással, válással, párkapcsolati, valamint kommunikációs problémákkal, önértékelési gondokkal, szexuális zavarokkal, meddőséggel, fájdalmas közösüléssel, orgazmus zavarokkal, merevedési problémákkal szoktak felkeresni.

Megoldásorientált, érzelem fókuszú, kommunikációt segítő módszerekkel  dolgozom.

Nagyon érdekelnek az emberek, érdekel a történetük, ahogyan gondolkoznak, érdekel hogyan jutottak el odáig, hogy foglalkozzanak magukkal vagy a párjukkal.

Az én történetem és motivációm, amiért pszichológusként dolgozom, hogy életem során több olyan eseményt, veszteséget éltem meg, melyeknél azt éreztem, nincs tovább. Azonban olyan módszereket, erőforrásokat, gondolkodásmódot is találtam, amik segítettek kiutat találni. Segítettek túlélni, segítettek a veszteségből erőt kovácsolni, önismeretet, reményt, célokat adni  és teljes életet élni. Ezt szeretném megosztani. Szeretném megmutatni, hogyan lehetünk önmagunk számára erőforrás, hogyan tudjuk a saját életünket teljesen és boldogan élni.

Forduljon hozzám bizalommal, ha szeretné problémáját hatékonyan, szakember segítségével megoldani.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexualpszichologia.blog.hu/api/trackback/id/tr1111069776
süti beállítások módosítása